Miért előnyösek a Brilliance mosogatószerek?

Miért előnyösek a Brilliance mosogatószerek?

A vevő kérdez

Hogyan lehet az, hogy egy “bolti” mosogatószer nem habzik jól és hamar elmegy a habja és a zsíroldó képessége nagyon gyenge?

Egy “bolti” mosogatószerben mindössze 1,5-3% aktív anyagot tartalmaz, a drágábbak talán 5-6%-ot.

Hmm ez hogyan lehet?

A válasz miatt egy kicsit mélyebbre kell ásnunk, de minden érthető lesz. A boltokban nagy az árnyomás, ami azt eredményezte, hogy 28 év alatt a 20% aktív anyag tartalom lecsökkent a fent említett szánalmas szintre.

Hogyan történt ez?

Oké, oké, a válasz nagyon egyszerűen. Egy nagy áruházláncba, vegyi nagykerbe beszállító cégek nem mindig tudják érvényesíteni a növekedő költségeiket. Ezért nincs más lehetőség kispórolnak a termékből hatóanyagot. Például a tejfölnél ez sokkal látványosabb, látható hogy a doboza kezd mindenféle furcsa formát felvenni, hogy látszólag még mindig 500 ml-esnek nézzen ki de már csak 350 ml található benne.

Ugyanez játszódik le a tisztítószerek piacán is. Itt azonban egyszerűbben lehet “karcsúsítani” a beltartalmat, hiszen csak olyan anyagra van szükségünk, ami jól besűriti a vizet, hogy úgy nézzen ki mintha egy olyan tisztítószer lenne a kezünkben, ami sok anyagot tartalmaz. Aztán elkezdünk vele mosogatni és nem habzik és adagolunk belőle még, de még mindig nem elég és végül egy-két mosogatásra elmegy egy flakon mosogatószer.

Milyen kategóriákat lehet a boltok polcán megtalálni?

A polcokon főként három kategóriát lehet találni, de ez mára valójában kettőt jelent:

  1. Agyonreklámozott “prémium” termékek, szemmagasságban (5-8% aktív anyag)
  2. Közepes árú termék, derék magasságban (na ez a kategória már kihalt) felülről és alulról is felzabálták a férőhelyüket a prémium és a vacak tisztítószerek.
  3. “Elsőáras” olcsó vacak, lábnál. (1,5-3% aktív anyag)

Tehát a multi láncok és vegyi nagykerek két minőséget tolerálnak, azt, amit a TV-ben reklámoznak, mivel azt keresik a vevők, hiszen azt hiszik talán most vehetnek olyat, ami jó lesz… (de nem) és az elsőáras termékeket.

Ugyanez igaz a többi tisztítószerre is?

Nagyjából igen, elvétve egy, egy jobb termékkel.

A Brilliance mosogatószerek mennyi aktív anyagot tartalmaznak?

A Brilliance mosogatószerek három kategóriába sorolhatók:

  1. Szuperkoncentrátum, ami 25-30% aktív anyagot jelent
  2. Koncentrátum, ami 15% aktív anyagot jelent
  3. Sima, 10% aktív anyagot jelent

Érdemes ennyire tömény mosogatószereket gyártani?

Számold csak össze, mennyi pénz folyik ki a kezeid közül, meg fogsz döbbeni, milyen sokszor kell mosogatószert vásárolnod, hiszen nagyon hamar elfogy. És akkor még nem érintettük a csomagolást, gondold át mennyi flakont kell kidobálni? Hetente egy mosogatószeres flakon? Szemben a Brilliance mosogatószerekkel.

Egy szuperkoncentrátum egy négytagú családnak, ha nincsen mosogatógép kb 3 hónapig elegendő!

A bolti flakonokból eddigre már kidobtál 12 db-ot! Az termék ide-oda szállítgatásról nem is beszélve. Ma már a nagy láncok azt várják el egy beszállítótól, hogy szállítson az adott régióba is. Azaz mondjuk Lengyelországból jön a mosogatószer adott esetben…

Ugyanakkor mindenki arról beszél mostanában, hogy számoljunk az öko lábnyomával az adott terméknek. Például az elektromos autó sem igazi megoldás, ha az áramot szénből állítják elő.

Hozzászólás írása

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Product added successful
0